Waar kan ik het beste kijken voor leuke deals voor de iphone 4/5?

Met belminuten, sms, internet, verzekering etc. Waar hebben jullie je iPhone gekocht? Voor hoeveel etcetera?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb mijn iPhone gekocht bij de iCentre in Haarlem Centrum. Daar hadden ze gewoon een boekje voor me met allemaal leuke aanbiedingen.

Zo heb ik uiteindelijk voor 229 euro en 30 euro per maand een 2-jarig contract afgesloten voor de iPhone 4. Misschien duur, maar boeit me niet. Als ik m'n iPhone maar heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mijn iphone gewoon bij t-mobile gehaald.. 100 euro en daarna voor mijn abonnement betaal ik 40 euro per maand 300 sms/belminuten.. Het is net voldoende als je iets langer praat dan anderen:)))))))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zie inderdaad net die staan, het is niet zoveel geld. Bij de belcompany hadden ze hem geloof ik. Maar jij hebt er dus een? Hoe heb je het met verzekering etc?