Hoe kan ik mijn Iphone beschermen tegen Exploits en andere virussen?

Ik heb net zojuist gedowngrade naar IOS 3.1.3. en JB met Spirit. Maar nu ben ik wel makkelijker voor hackers enz. toch?
Welke veilige/goeie app kan ik downloaden of wat kan ik het beste doen?

Thnx

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

LEES HET VOLGENDE EN U KUNT MOGELIJK EEN CONCLUSIE VOOR U ZELF BEDENKEN:afhankelijk wat U reeds met Uw toestel heeft gedaan / gelaten:

De laatste tijd was JailbreakMe.com veel in het nieuws. Met deze website is het mogelijk om direct op je iPod, iPhone of iPad te jailbreaken zonder tussenkomst van computer. Je gaat naar JailbreakMe.com en “Slide to Jailbreak” om te jailbreaken. Apple heeft gisteravond een update uitgebracht waarmee deze manier van jailbreaken onmogelijk wordt gemaakt. JailbreakMe maakt gebruik van een fout in een PDF bestand. Door deze fout is het mogelijk om code te draaien op de iPhone, jailbreakme.com jailbreakt je iDevice, maar hackers en andere kwaadwillenden kunnen zo ook je iPhone hacken en bijvoorbeeld virussen installeren op je iPhone. Als je al een jailbreak hebt, update dan NIET naar de laatste versie van iOS. Om je te beschermen tegen deze PDF exploit is het verstandig om PDF exploit warner te installeren op je iDevice. Deze waarschuwt je als je een PDF bestand opent. Als je geen jailbreak hebt kan je met een gerust hart naar de nieuwste versie bijwerken.

Groet:Zoekertje
(bron Internet)

Toegevoegd na 2 minuten:
Verder zijn er genoeg ( al dan betaalde ) apps om virussen uit te sluiten.