Mijn mobiel oplader doet het niet meer!! Wat te doen??

Toegevoegd na 2 minuten:
Als ik hem in het stopcontact doe reageert mijn mobiel niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8K

Antwoorden (6)

die kan je niet zelf maken, of je moet heel technisch zijn. ;) je kan gewoon een nieuwe kopen of opsturen maar dat laatste weet ik niet zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook zijn dat het oplaadpunt binnen in kapot is, dat heb ik ook alleen gehad. Gewoon even met een andere oplader van iemand anders proberen of die het wel doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn zus had het zelfde probleem. Samsung?
ze heeft toen een tijd lang haar batterij in mijn telefoon opgeladen. Zelf kun je er verder niks aan laten doen. Je kunt alleen kijken of je het ergens kunt laten repareren..

Toegevoegd na 37 seconden:
Het lag bij mijn zus ook echt aan haar telefoon, niet aan haar lader...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de mediamarkt en hema hebben ze laders van 10 euro alleen je hebt een usb kabel nodig want die sluit je aan op je mobiel en de andere kant in de lader ;')

Toegevoegd na 44 seconden:
want je lader zal wel kapot zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hoeft niet perse. Bij mijn zus was de aansluiting in de mobiel zelf kapot...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja maar kan je alsnog beter eerst een nieuwe lader proberen he ';)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar je kan natuurlijk ook ergen proberen of je oplader het ergens anders op wel doet.. Op iemands anders mobieltje. En als je niemand weet bij wie je het kan proberen dan pas zou ik een nieuwe lader kopen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan ook of je kan dus gewoon de lader kopen en als het aan de mobiel ligt ga je terug met de lader en het bonnentje ;)
weet je zeker dat het de oplader is? het kan namelijk ook het stopcontact of de batterij zijn, mijn vader dacht dat zijn nokia c3 stuk was, helemaal opgestuurd, toen thuis laadde hij nog niet op, toen bleek het de oplader te zijn.

check dit goed, ik zou wel je type telefoon hier ook op de site vermelden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vervangen! ;-)