Mijn mobiel oplader doet het niet meer!! Wat te doen??

Toegevoegd na 2 minuten:
Als ik hem in het stopcontact doe reageert mijn mobiel niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

die kan je niet zelf maken, of je moet heel technisch zijn. ;) je kan gewoon een nieuwe kopen of opsturen maar dat laatste weet ik niet zeker.

Het kan ook zijn dat het oplaadpunt binnen in kapot is, dat heb ik ook alleen gehad. Gewoon even met een andere oplader van iemand anders proberen of die het wel doet.

Mijn zus had het zelfde probleem. Samsung? ze heeft toen een tijd lang haar batterij in mijn telefoon opgeladen. Zelf kun je er verder niks aan laten doen. Je kunt alleen kijken of je het ergens kunt laten repareren.. Toegevoegd na 37 seconden: Het lag bij mijn zus ook echt aan haar telefoon, niet aan haar lader...

bij de mediamarkt en hema hebben ze laders van 10 euro alleen je hebt een usb kabel nodig want die sluit je aan op je mobiel en de andere kant in de lader ;') Toegevoegd na 44 seconden: want je lader zal wel kapot zijn.

weet je zeker dat het de oplader is? het kan namelijk ook het stopcontact of de batterij zijn, mijn vader dacht dat zijn nokia c3 stuk was, helemaal opgestuurd, toen thuis laadde hij nog niet op, toen bleek het de oplader te zijn. check dit goed, ik zou wel je type telefoon hier ook op de site vermelden

Vervangen! ;-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100