Wat houd 'kosten boven mijn bundel' in?

Hai ik heb een Hi abonnement aangesloten: Hi 2010 Bel&Sms 15. Maar ik zie nu dat er bij 'kosten boven je bundel' €3,45 staat (is verhoogd). Betekent dat dat ik zoveel meer betaal, of hoe zit dit eigenlijk?
(heb idd ietsjes meer gesms'd). Ik betaal 17,50 p/m inc. internet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De moneymaker voor providers. Bellen buiten de bundel. Ofwel meer Smsjes of telefoon minuten bellen dan je afgesproken hebt binnen je bundel.

De kosten welke je provider in rekening brengt zijn onevenredig hoog.

Oplossing: bundel verhogen of je sms'jes en telefoon minuten beter in de gaten houden.

Het extra bedrag wordt overigens automatisch van je rekening afgeschreven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Boven je bundel = Meer gebeld dan dat er in je bundel zit
Buiten je bundel = Kosten die standaard niet uit je bundel betaald worden

Dit zijn inderdaad kosten die bovenop je bundel van 17,50 komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou daar goed aan kunnen liggen. Je hebt meer verbruikt dan de hoogte van je abonnement.