Mijn Ipod touch is dus kapot.

Ik zat een app te spelen op mijn ipod touch 2g, opeens startte hij zomaar opnieuw op. Hij is gejailbreaked dus dat gebeurt wel eens, maar hij blijft hangen op het bootscherm (appeltje). Ik heb hem een paar keer gereset, nog steed hetzelfde. Ik besloot hem te herstellen. Dus Ik zet hem in herstel mode, en klik op herstellen. Hij downloadde de nieuwe firmware (herstellen en bijwerken) maar zodra hij klaar was startte hij opnieuw op en kwam ik weer vast te zitten op het bootmenu. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nieuwe kopen en die dan niet meer jailbreaken?

Antwoorden (1)

als de jailbreak eraf is kun je naar de winkel:D dan maken ze hem daar. als zij het niet kunnen is hij dood