Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet ik doen als ik mijn abbonnement wil wijzigen maar en mijn contract, bon en doos van mijn mobiel kwijt?

Ik heb nu hi eindeloos online en ik wil dat abbonnement laten omzetten naar blackberry abbonnement, heb ik daar mijn contract voor nodig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
719

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Neem contact op met je provider. Zij hebben inzicht in je contract en kunnen je ook vertellen wat mogelijk is en wat je daarvoor moet doen.

Het feitelijke contract zal je daarbij niet nodig hebben, tenzij je de kleine lettertjes nodig hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is de vraag of dat kan, hiervoor zul je contact moeten opnemen met de klantenservice van Hi. De doos van je mobiel heb je in principe niet nodig als je je abonnement wil omzetten, maar wel als je eventueel je telefoon zou willen ruilen.

Providers willen vaak wel meewerken aan het omzetten van een abonnement als de abonnementskosten per maand hoger zijn dan wat je had.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt er geen contract bij nodig nee. Het omzetten duurt 2 werkdagen bij Hi.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding