Waarom kan ik niet pingen op mijn blackberry curve 8520 Hi prepaid?

Internet lukt gewoon wel. Misschien paar dagen wachten?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Een vriendin had het ook dan moet je terug naar de winkel en dan helpen ze je daar veder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan;)
is het niet dat je een bepaald blackberry abonnement moet hebben voor ping ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt hiervoor de speciaale blackberry internet nodig je kan wel via wifi (draadloos internet) what's app'en die kan ook met andere blackberry's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je wel een prepaid blackberry kaartje? Die moet je namelijk hebben om te kunnen pingen. Daar zit namelijk Bis ( blackberry internet service) op. Als je die niet hebt is dat het probleem dus. Heb je die wel moet je je waarschijnlijk nog aanmelden. Klik maar op deze link http://www.hi.nl/Productinfo/PrePay/BlackBerry-PrePay/BlackBerry-internet-oplossingen.htm voor de oplossing daarvan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja klopt. Die moet je ook activeren bij Bis / rim
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat je hem 2e hands hebt dan staat hij al geregistreerd met jouw Imei op de vorige eigenaar. Als je hem nieuw hebt dan ben je missch de puntjes vergeten van je Imei. Deze vind je terug onder :menu > opties > status. Kopieer hem daar en plak hem bij je aanmeld scherm. Missch lukt het nu wel. Succes
Zover ik weet, heeft alleen Vodafone BlackBerry prepaid. Dit is €12,50 per maand (wordt van je beltegoed afgeschreven).
Je kunt ook een BIS-abonnement nemen. Dit is ook €12,50 per maand, maar je moet er een regulier abonnement bij nemen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan bij een BIS-abonnement het van je rekening laten afschrijven. Als je dit abonnement neemt, zit je er 2 jaar aan vast.