Waarom kan ik niet pingen op mijn blackberry curve 8520 Hi prepaid?

Internet lukt gewoon wel. Misschien paar dagen wachten?

Alvast bedankt

Weet jij het antwoord?

/2500

Een vriendin had het ook dan moet je terug naar de winkel en dan helpen ze je daar veder

is het niet dat je een bepaald blackberry abonnement moet hebben voor ping ?

je hebt hiervoor de speciaale blackberry internet nodig je kan wel via wifi (draadloos internet) what's app'en die kan ook met andere blackberry's

Heb je wel een prepaid blackberry kaartje? Die moet je namelijk hebben om te kunnen pingen. Daar zit namelijk Bis ( blackberry internet service) op. Als je die niet hebt is dat het probleem dus. Heb je die wel moet je je waarschijnlijk nog aanmelden. Klik maar op deze link http://www.hi.nl/Productinfo/PrePay/BlackBerry-PrePay/BlackBerry-internet-oplossingen.htm voor de oplossing daarvan.

Zover ik weet, heeft alleen Vodafone BlackBerry prepaid. Dit is €12,50 per maand (wordt van je beltegoed afgeschreven). Je kunt ook een BIS-abonnement nemen. Dit is ook €12,50 per maand, maar je moet er een regulier abonnement bij nemen. Toegevoegd na 1 minuut: Je kan bij een BIS-abonnement het van je rekening laten afschrijven. Als je dit abonnement neemt, zit je er 2 jaar aan vast.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100