kan ik de htc widget van de desire downloaden?

ik wil graag op mijn galaxy tab de tijd en weer widget van de desire kan ik die ergens downloaden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

De widgets van HTC doen het alleen op een HTC. Je kunt wel eens kijken naar "Beautiful Widgets", dat lijkt er erg op. Kost maar 1,99.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er zijn ook gratis alternatieven. Zoek in de market op "sense clock".
bamibal
13 jaar geleden
Hoi

Helaas worden er soms antwoorden gegeven,welke absoluut niet waar zijn. Waarom zou hetgen U wilt slechts op een Galaxy goed functioneren ? Flauwekul,kijk maar eens :

http://www.appdroid.nl/apps-archiefdroid/

Als je hier in het archief van app's kijkt zie je als 2e precies degene die U wilt. Grafisch heell mooi van opzet en zeker aan te raden. ..Gratis !

PS : Een goeie kennis heeft Skype sinds kort op zijn Galaxy .
Skype is van origine een Android-app !!

Groet:Zoekertje