hoe kan het komen dat mijn mobiel automatisch met internet blijft verbinden?

ik heb een nokia n97 mini,
die de hele tijd verbonden is met internet.
Ik heb ingesteld dat mijn email niet automatisch word opgehaald, en verder staan er ook geen aplicaties open.
Als ik de verbinding verbreek, verbind ie gewoon weer opnieuw.
Het is erg vervelend, mijn batterij is heel snel leeg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als je het internet niet gebruikt is het handig die gewoon uit te zetten, zet die aan voordat je het weer gaat gebruiken...

Een oorzaak is vaak dat er iets verbinding wil maken, je kan dus nagaan wat je allemaal aan zou kunnen hebben naast mail...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had hetzelfde met mijn iphone welke provider heb je dan? Want ik heb t-mobile ik heb naar t-mobile gebeld zodat ik alleen nog maar op internet kan met wifi moet je misschien is proberen ze kunnen je ook precies zien van je mobiel en kunnen alles uitleggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ook door een programma komen. Bijv whats app.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik afgesloten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar dat start je telefoon vanzelf weer op.