Hoe zet je een foto over van je laptop naar je ipod touch 4?

Toegevoegd na 53 seconden:
Ik heb het al geprobeerd om de foto in itunes te krijgen, maar het lukt niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als het om 1 foto gaat kan je hem het beste even mailen. Daarna opslaan door lang op de foto te drukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De originele en gebruikelijke wijze is
1. Of via iTunes. Klik op je apparaat (ipod Touch 4G) en dan in het kopje foto's. Hier moet je 'm kunnen toevoegen. Moet je bibliotheken wel hebben ingeschakeld.

Een andere wijze: Ga naar , klik op de iPod Touch schijf en ergens in de laatste map.. een DCIM map.. of daarin nog een map met letters en tekens.. daarin moet je ze plakken.
Ze komen dan op je mobiel in je camera roll, of in je albums.. In ieder geval je foto app.
Ik heb een iPhone 4 en bij mij gaat het op die wijze