Ik ga geen mail verzenden via m'n iPhone en iPad, hoe kan dit?

Dit zijn de meldingen die ik krijg.. Mail krijg ik wel binnen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet of je foto's draaien, of je toestel.

Antwoorden (3)

Dan moet je je mail acount opnieuw instellen bij je instellingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De oplossing kan soms zijn, gewoon de iphone geheel uit zetten "zet uit" (de 2 knoppen tegelijk ingedrukt houden)
Anders even testen of het wachtwoord klopt via webmail als laatste kan het ook helpen het wachtwoord expres verkeerd in te stellen, daarn weer god instellen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is je e-mail provider?
Hotmail, gmail, enz.