Is het slecht om je iPhone4 elk moment dat je kan op te laden?

Ik zit er over na te denken om een dock voor mijn iPhone te kopen.

Deze: http://www.pdashop.nl/accessoires/101939/category-4214-smartphones-pda-s/apple-iphone-4-16-gb-black-t-mobile.html

Het idee is dus dat als ik thuis ben, dat ik 'm erinzet zodat ie bijlaadt. In hoeverre is het slecht voor de batterij om de iPhone elk moment dat je kan deze in de dock op te laden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Een batterij moet af en toe helemaal leeg maar slecht is het niet , gewoon af en toe effe helemaal leeg laten gaan dan is er niks aan de hand
13 jaar geleden
Nee is niet slecht, in de iPhone zit een vernieuwde technologie, hierbij maakt het niet uit hoe je een telefoon oplaadt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft hem niet elke keer als je thuis bent persé in je dock te zetten. Het is ongeveer een keer in de maand nodig om hem helemaal leeg te laten lopen. Als je je daar aan houd is er niets aan de hand.