Heeft het gevolgen voor de gevoeligheid/slijtage van je touchscreen, als je die vaak op hetzelfde plekje aanraakt?

Ik speel vaak een spelletje op m'n mobiel, waarbij ik het touchscreen steeds op dezelfde plek aanraak.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Toen ik nog een mobiel met touchscreen had, had ik daar geen last van. Ik had het toestel ongeveer 2 jaar en er was geen krasje te zien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker, het glas kan op dat punt dunner worden met alle gevolgen van dien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Glas dunner etc is onzin joh die Schermen kunnen Tegen krassen van sleutels en messen.
Dan slijt dat echt niet van een zacht huidje. Tuurlijk kan je touscreen stuk gaan maar niet door te veel op het zelfde plekje aan te raken, daar zijn ze immers voor gemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik werk op een kassa met een touchscreen, en er zijn bepaalde toetsen die honderden keren per dag worden aangeraakt, in mijn geval ook nog eens met m'n wijsvingernagel.
Geen idee hoe lang die kassa er al staat...maar er zijn wel degelijk krassen op de meest gebruikte toetsen.