Kan je iPod crashen door een app? (beschrijvingg)

Ik had een chat app geinstaleerd en hij ging tijddns ik aan het chatten was heel vaak naar het beginscherm. Op een gegeven moment viel mijn ipod uit en kreeg hem niet meer aan, hij deed helemaal niks en ik had hem opgeladen maar hij deed ngsteeds niks. Dus ben ik naar de winkel gereden en bij die winkel deed hij het opeens weer. Thuis heb ik hem weer verder opgeladen en heb ik de chatapp verwijderd. Maar toen viel hij weer uit. Nou doet mijn ipod het weer wel maar hoe kan dat dan? Helpp!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een app met een virus erin wel. Je moet daarom controleren wat hè download.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien dat als je aan chatapp aan zit dat die virus weer activeert en als je er niet meer aanzit dat die niks meer doet dus niet meer aanzitten of downloaden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu heb ik de app gedeletedd en nu doet mn ipod t weer