aangezien de 1e ipad en de ipad 2 substitutiegoederen
( goederen die zichzelf vervangen) zijn, zal, als de vraag naar de IPOD 2 stijgt, de prijs van de 1e ipad afnemen.
dus: des te meer verkochte ipad2's, des te goedkoper de 1e Ipad wordt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De oude versies worden meestal niet meer gemaakt als de nieuwe er is. De oude zullen daarom niet meer in de winkels liggen. Maar er zijn altijd nog webshops die er nog wat hebben liggen. Ik schat dat ze van 500 naar 400 zullen gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle versies worden €120 goedkoper!!