Android app gezocht

Ik zoek een app dat automatisch de instellingen voor je verandert als je op een bepaalde plek komt.

BV: je hebt ingesteld dat je thuis geen 3g-verbinding wilt gebruiken, maar daarvoor in de plaats een wifi-verbinding.

Dus wanneer je dan thuis bent dat de app dat voor jou de 3g-verbinding uitzet en dan wifi aan gaat zetten. En wanneer je vertrekt andersom natuurlijk.

Ik weet dat deze app bestaat, alleen ik ben de naam vergeten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat voor telefoom heb je?
Bij de HTC's zit dat standaard bij de instellingen.
Ik hen daar geen app voor nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh ja? Waar vind ik dat dan? Heb toevallig ook een HTC
Je bedoelt het programma 'Locales'. In de Androidmarket, kun je dit iopzoeken en hier vind je dan ook meteen (gratis) alternatieven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hhm ik heb gezocht op Locales maar er komt niet echt iets relevants uit. Is het zeker Locales?