ik heb op marktplaats een nieuwe iphone 4 gezien voor 160 euro is dat te vertrouwen? alles staat erbij

Omdat een normale iphone 4 stuk duurder is en het op internet is het is een webshop

Toegevoegd na 1 dag:
Heel erg bedankt:D

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een link?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet doen! Bij populaire producten zijn veel oplichters actief op marktplaats. Dus als een product te goedkoop is klopt het niet. Probeer geen tunnelvisie te krijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zet er even een link bij

Antwoorden (6)

Waarschijnlijk is het in combinatie met een abonnement, waar je een maandelijks bedrag voor betaald.

Toegevoegd na 10 minuten:
Als het zonder abo is, zou ik het sowieso niet vertrouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk het niet.
vraag heel veel informatie en vraag of je 'm kan ophalen.
als de adverteerder zegt dat het niet kan en dat het toestel echt verzonden zal moeten worden, moet je het niet doen. dan zijn het oplichters.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
na dat vind ik echt heel gemeen!
je scheert ze allemaal over 1 kam en het is een vooroordeel. ik denk dat je nederlands bent ofzo,
er zijn genoeg nederlandse mensen die iemand hebben vermoord. zijn het nu vaak nederlanders die mensen vermoorden? ik zie dat je zegt dat het vaak afrikanen zijn en niet altijd.
ik denk dus niet dat je iemand wilt beledigen, maar volgens mij zou het voor iemand van afrikaanse afkomst erg beledigend kunnen zijn. ik vind niet dat je zo iets moet zeggen/schrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok het is wel zo dat er allerlei afrikaanse bendes bezig zijn, maar dat hoef je niet zo te zeggen.
wat voegt het toe?
je zou ook gewoon kunnen zeggen:
Yep. Het zijn vaak oplichters die dat soort dingen doen . Ze laten je het geld storten en vervolgens zie je niks meer terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja loenie! Het zijn niet vaak de Afrikanen alleen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar misschien komen ze niet uit afrika.
ze kunnen ook uit amerika of europa komen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn overal ter wereld slechte en goede mensen. Ben zelf ook afrikaans, maar natuurlijk hb je in afrika ook slechte mensen. Dat geld ook voor alle andere werelddelen (: .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En eerst moet je die telefoon in je handen hebben en dan pas het geld overhandigen.Niet andersom.
Nieuw zonder abonnement is niet te vertrouwen en iphones op marktplaats is sowieso al riskant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook een radiootje zij. Heb ik ook een keer gehad me vader kocht een camera maar bleek gewoon een radio te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben wel is belazerd via Marktplaats. Ik zou de telefoon graag eerst willen zien. Dus niet eerst betalen en maar afwachten of je de telefoon nog krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een nieuwe iPhone 4 zonder simlock en abonnement is absoluut niet te vertrouwen omdat dit normaal gesproken veel duurder hoort te zijn.