Duurt het laden van een iPod touch 4g langer met een dual 500ma lader dan als met de standaard?

Ik heb ook een HTC sensation en die laad ook met USB. Nu wil ik dus zo'n dual lader kopen om ze tegelijk op te laden. Want bij de iPod zat geen stopcontactlader en ik moest dus die van mijn HTC gebruiken. Duurt het hiermee echt veel langer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als ik het goed heb geeft de originele lader als output 5v 1A
Dat is het dubbele dan jouw beoogde lader.
Dus ja, het laadproces duurt dan 2x zolang.