Ik wil een ipod touch gaan kopen, maar nu is mijn vraag is er veel verschil in hardware tussen v3 en v4? Ik weet dat er verschil zit in de software.

Ik heb de ipod touch versie 4 met 32 gb gevonden voor 270 euro op een of andere website. Maar deze heeft een andere look dan de iphone v4.
Bovendien wil ik weten of de ipod v4 ondanks zijn retinascherm en de 2 cameras nog andere hardwareaanpassingen heeft doorgemaakt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

De processor is in de 4 beter (a4) processor. De software is excact hetzelfde. Het scherm is veel en veel beter op de 4. Ik zou zeker de 4 aanraden en niet de 3. Je zult veel meer pleziermet de 4 hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sowieso voor 4de generatie gaan! die blijft ook langer Supported met iOS.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een v4 mijn nichtje een v3 en de v4 is gewoon veel beter mijn oom werkt met apple producten en die zegt dat de v4 beter is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een 3 gehad en onlangs een 4 gekocht. Voordelen:

HD filmcamera (5 MP, zelfde als Iphone4)
fotocamera (prutsding, slechts 0,79mp)
camera aan de voorkant voor facetime (beeldbellen)
Retina beeldscherm (scherper en helderder)
Ingebouwde luidspreker (had de 3 al, de 2 niet)
Betere processor
Lichter (101 vs 115 gram)
Betere accu (ongeveer 25% langere gebruiksduur)
paulus811