Wat is het nut van oordopjes met een afstandsbediening?

Het is voor een iphone

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is zoo handigg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat nou echt zo moeilijk. Te bedenken?

Het beste antwoord

Je kan het volume regelen terwijl je iPhone/mp3 in je zak zit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je kan dan je iPhone in je zak laten en via de afstandbediening de iPhone bedienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt de afstandsbediening aan je partner geven, zodat je nog te bereiken bent voor als iemand in de buitenwereld een woord met je wil wisselen ;-))))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je je iphone niet uit je zak hoeft te hale
Maar via de oordopjes hem gelijk harder of zachter kunt zetten
En er zit spraakbediening op

Toegevoegd na 22 minuten:
Alhoewel...
Spraakbediening hoeft niet altijd maar meestal(als je goede hebt ) wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt geen last meer van de kabeltjes. Kunt er niet meer mee in de knoop raken of ergens achter blijven hangen. En omdat ze er niet zijn, kunnen ze ook niet beschadigd raken (kabelbreukjes)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij denkt aan draadloze oordopjes.
Om twee reden:
- Je kunt handsfree bellen met de iPhone omdat er een microfoon zit ingebouwd
- Je kunt met de knopjes de meest basic functies van de iPhone bedienen die je in staat stelt om naar muziek te luisteren en een telefoongesprek aan te nemen zonder hem steeds uit je zak te hoeven halen