Kan alleen bij iPhone 4
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via instellingen en dan actergrond maar je moet wel de 4 hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via instellingen en dan achtergrond.
je kunt iphone 4 of en eerdere versie met een speciale app helaas weet ik de naam niet daarvan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boven ios 4.0
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt eraan welke iphone je hebt. Bij de iphone 4 is het sowieso mogelijk om de achtergrond van zowel het keuze menu als het toegangsmenu te wijzigen. Heb je geen iphone 4 dan kun je je iphone jailbreaken. Doormiddel van winterboard of springboard kun je de achtergrond wijzigen. Ook kun je dan allerlei leuke thema's kiezen, andere beltonen en andere pictogrammen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met 3 kan het ook, alleen moet je eerst de nieuwe software downloden via İtunes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan alleen bij de iPhone 3GS en de iPhone 4, met iOS 4 of hoger geïnstalleerd.

Je kunt daarna op twee verschillende manieren een achtergrond instellen.

1. Instellingen -> Achtergrond -> Achtergrondje kiezen
2. Foto's -> Tap éénmaal op een foto -> knopje helemaal linksonderin met het pijltje -> Gebruik als achtergrond

Daarna krijg je de keuze of je je nieuwe achtergrond wilt instellen voor je toegangsscherm of je beginscherm. Of beide, maar de keuze is aan jou.

Toegangsscherm: Scherm dat je ziet als je éénmaal op de power knop drukt wanneer je iPhone op standby staat. Ook wel het lockscreen genoemd.

Beginscherm: Waar al je apps staan e.d.