Ja, waarom niet. En met een iphone kun je bovendien (het woord zegt het al) bellen. Dat kun je met je Touch niet. En kun je meteen je oude telefoon de deur uit doen. Ik vind de iphone echt een geweldig apparaat. Zo veelzijdig als je zelf wilt door alle apps die je ervoor kunt aanschaffen / gratis downloaden. Zou niet meer zonder willen. Bovendien kun je je muziek van je touch op je iphone zetten. Kun je je touch proberen te verkopen. Als investering voor je iphone.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Verstandig is volgens mij niet helemaal de juiste woordkeuze.
Het is geen product dat van levensbelang is.
Maar als jij het graag wilt hebben en er een flinke som geld voor over hebt dan zou ik zeggen, ga ervoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook gedaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De iPod touch is overbodig als je een iPhone hebt. Maar je kunt de iPod touch verkopen als je een iPhone hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een htc of bb due zijn veel beter en het wordt saai op je i phone
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou je iPod misschien weer kunnen verkopen als je een iPhone hebt?
Een goedkoop telefoontje voor het bellen ernaast kan ook een optie zijn.
Eventueel met bluetooth koppelen zodat je iPod via je telefoon naar internet kan :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet dat helemaal zelf weten.
Het is jouw geld, jouw beslissing.
Maar stel dat je de iPhone koopt, gebruik je je iPod Touch dan nog? Dat is misschien handig om je af te vragen.
En misschien kun je je iPod Touch verkopen als je denkt hem niet meer nodig te hebben als je je iPhone hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook een iPhone gekocht terwijl ik de iPod touch al had. Geen spijt van gehad. Je kan met iTunes muziek voor eigen gebruik op twee apparaten zetten. Zo kan je bv je iPod blijven gebruiken in de auto of bij het sporten zonder bang te zijn je dure iPhone kwijt te raken of te beschadigen. En bij aanschaf kan je meteen kiezen voor meer geheugen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iTunes ziet dat het verschillende apparaten zijn. Je kam er volgens mij zelfs 5 verschillende aan hangen. Ze moeten alleen niet exact dezelfde naam hebben (dus naam1 en naam2) werkt wel.