Niet alles. Want via de appstore kan je ook andere appa downloaden, die je niet terug kan vinden bij installious. Helaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apps bedoel ik
Wel heel veel, sommigen zijn beveiligd, maar loopt groot risico dat je ipod crasht....!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet alles maar je hebt ook apps die alleen maar te krijgen zijn bij installous , dus het heeft ook zijn voordelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt niet alle apps downloaden als je hem gejailbreakt hebt. Uiteraard kun je wel nog gewoon alle apps uit de appstore downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen 98%
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ongeveer 70% staat erin.
dus niet alle.
(was et nou maar 100%)