Nee. Alles gaat via iTunes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja wel. Met een programmatje. Kijk ff op google het heet iets als copytrans
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SharePod is een programma om de muziek op je iPhone/iPod te beheren. Hiermee kun je ook muziek verwijderen van je iPhone.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan, dan moet je naar je ipod gaan en naar de juiste afspeellijst en linksboven staat wijzig als je dat aanklikt kun je nrs verwijderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Youtube converter!!!