Ik zoek een leuke smartphone tegen de 300 euro aan of iets hoger tot 320 of zo.

Een telefoon met android of blackberry os, geen symbian
alstublieft.

Het liefst heb ik een telefoon met een app store en een goeie agenda en dat ik lekker kan internetten

Alle merken mogen het zijn.

Alvast bedankt voor jullie reactie :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Kijk alles eens rustig na op deze handige vergelijker: http://www.besteproduct.nl/Ranking.aspx?d=44
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

www.vergelijk.nl
www.beslist.nl
www.kieskeurig.nl

Allemaal gebaseerd op hetzelfde principe, waar je al jouw eisen in kunt voeren en zo uitkomt op het beste en goedkoopste toestel in een online webshop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jah het is eigenlijk vragen naar een mening, maar ik zou kiezen voor de htc tattoo of de htc magic beiden een heel leuk toestel en niet duur, en allebij het android os.de tattoo heeft meer muziek functies en de magic is meer voor zakelijke doeleinde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
htc desire z
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Perfecte telefoon, heb m zelf liggen.
Maar simlockvrij is hij toch wel wat duurder dan 300/320 euro.Hij kost tussen de €449,- en €589,-
http://www.vergelijk.nl/mobiele_telefoon/htc/desire_z/prices.rhtml