Snaptu start niet op, hoe moet ik dit oplossen?

Ik heb snaptu gedownload op mijn nokia 5230, maar ik blijf de melding "Please be patient while testing your connection for the first time" krijgen.

Dit scherm blijft tot wel een uur staan en ik krijg het programma dus niet opgestart.

Is mijn telefoon wel geschikt hiervoor, of is er iets anders mis? Welke app kan ik anders gebruiken voor Twitter?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgensmij heeft jouw Nokia geen WiFi, en dit is wel nodig voor Snaptu.
Jouw mobiel heeft geen Android, iOS, RIM of Windows Mobile, en daarom zijn er weinig programma's die draaien op jouw telefoon.
Kijk eens op de site van Nokia zelf, of ga naar mobile9.com.

Toegevoegd na 54 seconden:
Zoek eens met Google naar 'twitter app symbian.'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Veel apps als deze verwachten,dat men zich tevens registreert op de "normale" website :

http://www.snaptu.com/

Mogelijk lukt het daarná dan wel om met het Symbian OS versie 9.4 van Uw Nokia 5230 deze social website te laden .

Groet:Zoekertje