Hoe is het mogelijk dat mijn Samsung Galaxy S vaak blijft hangen e.d.?

Ik heb een bijna nieuwe Samsung Galaxy S, de aankomende smartphone van het jaar.

Nu is het zo dat mijn Galaxy S heel vaak enorm traag is en vaak blijft hangen, terwijl dit toestel geroemd wordt om zijn snelheid. Dit is het punt dat ik niet snap.

Misschien wat details: ik heb nooit meer dan twee applicaties tegelijk openstaan. Ik sluit ze ook altijd weer meteen via taakbeheer. Ik doe er geen vreemde dingen mee, bezoek geen zware websites en heb hier thuis altijd heel snel internet.

Ik hoop dat iemand me tips kan geven over het sneller maken van dit toestel. Ik zit erover te denken om hem helemaal opnieuw te installeren (nogmaals Android 2.2 erop). Zou dit helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb je al Android 2.2.1? Met de allerlaatste update is het toestel een heel stuk sneller geworden.

Het sluiten van applicaties via taakbeheer is in Android slechts bij uitzondering nodig, dus daar kun je beter af blijven.
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij niet, dat zal ik eens kijken op de Samsung site. Weet je misschien ook waarom mijn RAM geheugen altijd voor minimaal de helft in gebruik is, terwijl ik niets uitvoer, ook niet op de achtergrond?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lukt me niet om deze update erop te zetten, maar daar stel ik even een nieuwe vraag over. Toch bedankt!