Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke merken smartphones staat tegenwoordig Swype invoer?

Ik zag dat Samsung dit had.
Heeft HTC in ieder geval dit?

En is Swype fijn?

Op welke toestellen zit het van de merken?

Liefst een recent en goed toestel

m.v.g

Fed

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
890

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Swype is een applicatie die op het besturings systeem Android draait. Dit is onafhankelijk van het toestel.

Swype is fijn, maar ook Slide IT is een goed alternatief.
De nieuwe multi touch gingerbread android keyboard is ook fijn. (vanaf android 2.3).

Laat AUB de keuze van een toestel niet afhangen of je swype kan gebruiken of niet.

Zelf bezit ik een HTC Hero. En ben reuze tevreden hiermee. Het toestel al een jaar oud is (en dus in deze tijd achterhaald is). Swype draait daar vlekkeloos op.

Ga voor jezelf na wat je met het toestel wil (bellen ? internetten ? standby batterij ? GPS ? Gamen ? foto/filmpies maken/ .... ) doen, en dan kunnen we een beter advies geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Alleen samsung heeft dat, de galaxy s, galaxy apollo heeft t ook en die is vrij goedkoop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Swype is van Samsung, echter is het ook mogelijk om deze op HTC toestellen te zetten.
Op de site van Swype staat de HTC HD2 ertussen, ik denk dat het wel de recentste HD2 is (zie bron).

Verder staat er een oud topic online waar ook staat dat het werkt met Android toestellen, echter is de downloadlink niet meer up-to-date (zie tweede bron).

En Swype is in sommige gevallen wel handig, werkt snel, enkel is het even wennen, zie video.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding