Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het telefoonnummer van Bol.com als ze je bellen?

Ik heb toenet een telefoontje gemist. Nu ben ik bang dat het van Bol.com is, maar heeft iemand hier ervaring mee?
Is er al eens iemand gebeld door Bol.com of heeft iemand het telefoonnummer van Bol.com als je wordt gebeld voor me?
Zodat ik kan nakijken of het ook echt van Bol.com was.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Prbeer het hier eens, als het geen geheim nummer is krijg je de eigenaar ervan:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Vaak bellen zulke grote bedrijven (net als bijvoorbeeld Wehkamp) met een onbekend nummer en staat er dus ook "onbekend" op het display van je telefoon.

Als er een telefoonnummer vermeld staat op je telefoon kan je die toch terugbellen? Dan weet je gelijk wie er heeft gebeld. Staat er "onbekend" op de display kan je het nummer toch niet controleren en is de kans aanwezig dat het inderdaad bol.com was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het telefoonnummer is 0900 – 2025 438 (€ 0,15 pm).

Vanuit België kunt u bellen met het telefoonnummer 070 – 663 473 (€ 0,15 pm).

Vanuit overige landen kunt u bellen met het telefoonnummer (+31) 30 – 6008 872 (kosten zijn afhankelijk van het land waaruit gebeld wordt).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo,
Bel maar eens met het hiernavolgende nummer:
030 6008872
Dit is het vaste nummer van www.bol.com
Want ieder 0900 betaalnummer heeft in NL een lokaal regionaal nummer als eerste aansluitnummer van een nieuwe klant van KPN Telecom
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij bellen ze zonder nummer! Ik ben volgens mij een paar jaar terug onderdrukt gebeld door hun (was wat fout met het bestellen gegaan).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding