Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn wifi weer aankrijgen na update ios 8?

Sinds ik ios 8 heb geïnstalleerd op mijn Iphone 4s kan ik mijn wifi niet meer aanzetten. Het is dus niet zo dat ik geen verbinding meer kan maken, maar ik kan mijn wifi helemaal niet meer aanzetten. Ik vind dit erg vervelend en hoop dan ook dat iemand mij hiermee kan helpen. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
769
capthavoc
9 jaar geleden
Je bedoelt dat je onder de instellingen wifi
het schuifje niet ziet
of niet kan verschuiven ? naar aan ?
of valt hij weer terug ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kan het schuifje niet verschuiven. Ook bij het bedieningspaneel kan ik 'm niet aankrijgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan toch geen toeval zijn?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Helaas is dit geen goed nieuws. In het geval dat je het schuifje niet meer kan bewegen, doordat deze dus vervaagd is, betekent het dat je Wi-Fi module kapot is. Dit kan je niet zelf maken en is dus een hardware probleem. Als je nog garantie hebt, dan valt het daar wel onder. Eventueel laten repareren is mogelijk maar kan wel wat kosten.

Wat je als laatste redding nog kan proberen, is het lijstje dat staat op de pagina van de volgende link:
http://support.apple.com/nl-nl/TS1559

Succes ermee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding