Beltegoed opvragen *134# : mobiel: 'kan dit niet doen + rode gevarendriehoek' ; bellen 1244: 'nummer is niet in gebruik' wattedoen?

http://www.beltegoed.info/saldo-opvragen/ben-nl/

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als het gaat om T-mobile als provider, dan kun je zien hoeveel je verbruikt en hoeveel tegoed je nog over hebt via je Verbruikstatus op 'My T-Mobile' en in de 'My T-Mobile App'. Toegevoegd na 15 minuten: Ben maakt inderdaad gebruik van het netwerk van T-Mobile. Toegevoegd na 23 minuten: Ben maakt het op vergelijkbare wijze inzichtelijk: Op je 'Ik Ben'- pagina kun je onder "Belstatus" zien hoeveel je hebt gebeld, ge-sms’t en hoeveel data je hebt verbruikt sinds je laatste factuur. Dit kan ook handig met de 'Ben App'. Dus je gaat naar https://www.ben.nl/inloggen of https://www.ben.nl/app

Bronnen:
https://service.t-mobile.nl/app/answers/de...
https://www.ben.nl/klantenservice/verbruik

Hoe je je beltegoed opvraagt verschilt per aanbieder. Bij KPN is het bijv. *101# Bij Tele2 *111# Google op "beltegoed opvragen " gevolgd door je telecomaanbieder. Dan vind je het wel

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100