Beltegoed opvragen *134# : mobiel: 'kan dit niet doen + rode gevarendriehoek' ; bellen 1244: 'nummer is niet in gebruik' wattedoen?

http://www.beltegoed.info/saldo-opvragen/ben-nl/

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Is het nummer nog wel in gebruik? Als je een prepaid lang niet gebruikt vervalt het nummer op een gegeven moment.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb een abonnement @iHave
Ben-abonnement en het wordt iedere maand geïncasseerd. Heb het nu in nood meerdere keren moeten gebruiken, maar wist niet het beltegoed op te vragen, het werkte niet, vandaar mijn vraag.
SimonV
7 jaar geleden
Ben is van T-mobile.
Tegoed opvragen T-mobile kan via 1344.
Nooit geschoten... https://beltegoed.nl/pdf/instructie-t-mobile-opwaarderen.pdf Account aanmaken werkt niet?
https://www.ben.nl/inloggen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@SimonV -Ook 1344 helaas (bandje) ik moest het maar checken..
-Ja toch, heb nu nieuwe inlog/ww maar: Belstatus bijgewerkt op 02-04-2017 14:30 Verversen (heb ik net ververst) 4 rondjes met
1) 0 over van 0 min/sms (rood omcirkeld)
2) 'databundel niet actief' (grijs omcirkeld)
3) 'extra sms-bundel niet actief' (grijs omcirkeld)
4) 31 '29 dagen tot de volgende bundel (groen omcirkeld) MB Pauze staat aan (aan in fat print)
Zet MB Pauze uit via Instellingen
Factuurperiode:01-01 to 01-01
Kosten buiten bundel: 0,00
waarvan data: 0,00 N.B. Ik ben nooit hier op deze status geweest, heb gebruikersnaam opgevraagd en nieuw ww gemaakt, hoe kan dit en wat nu? Instellingen aanpassen? zo ja, waar? Feest :) ik heb de instellingen gevonden. MB Pauze voorkomt kosten voor het gebruik van mobiel internet Zonder internetbundel betaal je 30ct per MB buiten je bundel. MB Pauze beschermt je tegen deze kosten
Zet je MB pauze aan, dan maak je geen kosten voor het gebruik van mobiel internet. Je kunt dan alleen via Wi-Fi internetten
Wil je een internetbundel? Voeg deze dan eenvoudig toe aan je abonnement via bundel wijzigen
Zet hieronder MB Pauze uit of aan, en klik op Opslaan onderaan Uit Aan
Voicemail
Hier kun je aangeven of je de voicemail in- of uit wilt schakelen. Houd er rekening mee dat je voicemail weer automatisch wordt geactiveerd als het voicemailnummer (1233) wordt gebeld. Uit Aan
Opslaan Hier staat het dus niet, dit is voor internet, heb een simpele mobiel, dus moet het uit staan. Waar vind ik dan het beltegoed?
SimonV
7 jaar geleden
Wat gek, het zou daar bij moeten staan... "Op je "Ik Ben"-pagina kun je onder "Belstatus" zien hoeveel je hebt gebeld, ge-sms’t en hoeveel data je hebt verbruikt sinds je laatste factuur. Dit kan ook handig met de Ben App." https://www.ben.nl/klantenservice/verbruik
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nou schrijft @crispy dat ik geen beltegoed heb, omdat ik een abonnement heb, dat begrijp ik niet. Mijn abo bij Ben houdt in 300 belminuten/sms.
Hoe kan ik checken hoeveel belminuten ik nog heb? Is dat dan geen beltegoed? Moet ik toch kunnen opvragen? Heb het nog eens geprobeerd bij de klantenservice (je link), lukt niet helaas.
crispy
7 jaar geleden
Ik lees in je reacties dat je een abonnement hebt. Alleen als je prepaid hebt, heb je een beltegoed. Als je een abonnement hebt, betaal je voor de aansluiting een vast bedrag en voor je gebelde minuten achteraf nog apart.
ronron1212
7 jaar geleden
Heb je al gekeken op ben.nl daar kun je inloggen en meestal kun je daar ook zien hoe het zit met je abonnement kosten bellen @jodukus52 als je nog geen inlog ebt aangemaakt moet je dat eerst doen op die site.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@ronron
Heb ik gisteren al gedaan, ik moet Ben maar eens gaan bellen, ik heb @Amadea's idee (T-mobile waar Ben onder valt) ook geprobeerd, lukte niet.

Het beste antwoord

Als het gaat om T-mobile als provider, dan kun je zien hoeveel je verbruikt en hoeveel tegoed je nog over hebt via je Verbruikstatus op 'My T-Mobile' en in de 'My T-Mobile App'.

Toegevoegd na 15 minuten:
Ben maakt inderdaad gebruik van het netwerk van T-Mobile.

Toegevoegd na 23 minuten:
Ben maakt het op vergelijkbare wijze inzichtelijk: Op je 'Ik Ben'- pagina kun je onder "Belstatus" zien hoeveel je hebt gebeld, ge-sms’t en hoeveel data je hebt verbruikt sinds je laatste factuur. Dit kan ook handig met de 'Ben App'.

Dus je gaat naar https://www.ben.nl/inloggen of https://www.ben.nl/app
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb ik al eerder gedaan @Amadea, staat in reacties bovenin.
Bij Ben is het niet te vinden en bij T-mobile wordt mijn 06-nummer geweigerd: onbekend. Helaas.
Amadea
7 jaar geleden
Ben je daadwerkelijk geweest op de ‘Ik Ben’- pagina en heb je daar onder "Belstatus" gekeken dan? Daar moet het echt staan!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@Amadea (Het onbekende is ingewikkeld.)
Op mijn 'Ik Ben' account/pagina kon ik niets vinden behalve het totaal aantal minuten/sms en het aantal dagen tot de volgende bundel/periode. DIT zijn wel de gegevens die ik zocht! echter misverstand, heb kennelijk andere mobiel gebruikt waardoor e.e.a. niet klopte.
Omdat alleen totaal aantal belminuten/sms te zien was, bewijst dat ik alleen in nood bel, daar is dit ook bedoeld voor.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@conqie Bedankt ook voor info.
Apps heb ik niet, heb simpele Nokia mobieltjes.
Wat betreft de rekening wordt al een jaar maandelijks geïncasseerd, nooit een probleem.

Andere antwoorden (1)

Hoe je je beltegoed opvraagt verschilt per aanbieder.

Bij KPN is het bijv. *101#
Bij Tele2 *111#

Google op "beltegoed opvragen " gevolgd door je telecomaanbieder. Dan vind je het wel
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Beltegoed opvragen *134# : mobiel: 'kan dit niet doen + rode gevarendriehoek' ; bellen 1244: 'nummer is niet in gebruik' wattedoen? 58 minuten geleden http://www.beltegoed.info/saldo-opvragen/ben-nl/
@jaciem Heb je mijn vraag wel gelezen? Ik geef zelfs mijn informatiebron erbij en jij komt met KPN en Tele2! en nog sterker met mijn eigen link! als antwoord?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb die link niet in het antwoord gezet. En ik heb KPN en Tele2 erin gezet als voorbeeld,om aan te geven dat het per aanbieder verschilt. Vandaar het woordje "bijv" in de zin In je vraag zie ik niet duidelijk staan wat jouw aanbieder is, vandaar die reactie. Doe ermee wat je wilt
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"Hoe je je beltegoed opvraagt verschilt per aanbieder. Bij KPN is het bijv. *101#
Bij Tele2 *111# Google op "beltegoed opvragen " gevolgd door je telecomaanbieder. Dan vind je het wel" http://www.beltegoed.info/saldo-opvragen/ben-nl/
Ken je de provider Ben?
Ik had het al gevonden en daarom in mijn vraagtoevoeging vermeld, dat schreef ik. En ik stel de vraag omdat het niet werkt, omdat voorafgaand jouw antwoord al niet werkte.