app's toevoegen op een HGC Desire

Heb net een android maar heb géén idee hoe ik een app kan invoeren, ik bedoel dat er nergens staat hoe men een app binnen haald.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Met het besturingssysteem Android gaat dat via de Android Market. Dit icoontje staat in je hoofdmenu (met al die gekleurde vierkantjes). Als je daarop klikt, kom je in de market terecht. Hier kun je zoeken en vinden wat jij wilt.

Verder wijst het eigenlijk zichzelf qua downloaden. Eenmaal een App gedownload, staat deze achteraan de lijst met al die vierkantjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je verplicht daarvoor een Google account te maken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, want de Android Market is van Google. Als je betaalde App's aan wilt schaffen, moet je dat ergens mee kunnen betalen. Ook voor gratis App's gebruik je dit account.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Top! Bedankt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog een vraag: heb je de voorwaarden van Google gelezen? Men gaat ermee akkoord dat je gegevens gebruikt worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, maar dit is ongeveer bij alle diensten via het internet zo. Vaak gebruikt Google deze gegevens om reclame op interesse af te stemmen. Jij ziet reclame waar je vaak op zoekt. Dit zijn geen pop ups of iets dergelijks, maar gewoon de normale reclame op een website, maar dan afgestemd op wat jou interesseert. Je gegevens worden niet zomaar op straat gegooid. Dat kun je lezen in het Privacy Reglement.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
al was dit het enige antwoord, het was een juist antwoord.