Kan je een app van een Windows mobile overzetten op een iPhone?

Ik heb een HTC telefoon en wil overstappen op iPhone. Ik heb op mijn windows mobiel een aantal apps waar ik best veel voor betaald heb. Is er een manier om die apps over te zetten op een iPhone of moet ik die opnieuw kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Zoals hierboven gezegd, kan dat niet. De IPhone draait op een heel ander besturingssysteem en de software kan niet uitgewisseld worden.
Het voordeel van een IPhone of Android-telefoon, is dat er veel vergelijkbare software beschikbaar is voor een fractie van de prijs, of zelfs gratis.

De IPhone en Android zijn ook veel meer gericht op bediening met de vingers, terwijl Windows Mobile veelal met een stylus (pennetje) bediend moest worden.
bamibal
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Helaas niet. Wat je wel kunt proberen is een gelijkaardig of dezelfde applicatie opzoeken voor iPhone.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
applets zijn spijtig genoeg genormaliseerd
enige dat genormaliseed is zijn mobiele internetsites die kan je hergebruiken op elke smartphone