Nokia c6 pingen?

Ik heb gelezen dat nokia c6 ook ping heeft.

Nokia C6 pingen
Met de Nokia C6 heeft u ook de mogelijkheid om te pingen. Maar wat is pingen eigenlijk? Pingen is eigenlijk een combinatie van MSN en SMS. Het grote voordeel van Pingen is dat het geheel gratis is. U stuurt ping berichten namelijk via het internet. Bij de Nokia C6 wordt ook standaard de palringo ping applicatie geleverd. U kunt dus met de Nokia C6 direct gratis ping berichten sturen naar uw vrienden. Voorwaarde is echter wel dat uw vrienden ook een ping applicatie op hun telefoon geïnstalleerd moeten hebben. Al met al is de Nokia C6 ook op het gebied van pingen een echte topper.

Ik heb ook de nokia c6 maar heb geen ping. Tenminste ik kan het niet vinden. Moet je het downloaden of hoe zit dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Echt pingen is alleen voor Blackberry's te doen via Blackberry Messenger. Dit programma is niet beschikbaar voor andere telefoons.

Wel zijn er tegenwoordig alternatieven zoals bijvoorbeeld Pingchat en Whatsapp.
Ik durf niet te zeggen welke programmas er zijn voor de Nokia C6. Ik ken wel iemand die een Nokia N8 heeft en die heeft Whatsapp erop gezet.

Dus echt pingen kan niet, maar er bestaan wel alternatieven:
voorwaarde is echter wel dat uw vrienden ook een ping applicatie op hun telefoon geïnstalleerd moeten hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan niet echt pingen op nokia c6 want ping is alleen voor blackberry. Wel kan je whatsapp downloaden dat is alternatief pingprogramma voor niet blackberry gebruikers. Als je vrienden ook whatsapp downloaden kunnen jullie ook pingen.

Whatsapp is er voor blackberry iphone android en nokia met symbian besturingssysteem.

Ik heb het zelf ook op mijn nokia n96 en ik verzeker je het gr echt handig!