Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik Blox van Vodafone ga gebruiken op mijn prepaid toestel, wat gebeurt er dan als de Blox na een maand weer ophoud? Is er dan een waarsschuwing?

Ik vraag mij af als Blox ( van Vodafone ) na een maand weer uitschakelt ( bij Prepaid van Vodafone moet je elke maand weer een Sms versturen om weer een maand te kunnen internetten ) wat gebeurt er dan? Komt er een waarschuwing van : " nu loopt uw internetverbinding weer via uw beltegoed " ? Of merk je niets en loopt je beltegoed leeg....omdat de mobiel automatisch gaat internetten op je bel tikken?

Toegevoegd na 23 minuten:
ik ben er achter dat er een waarschuwing komt als het limiet bereik is van internetten via Blox. Wat gebeurt er als je dit negeert en blijft internetten? Dan schakelt de Android telefoon over op de bel tikken zonder waarschuwing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
570

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk het wel. Ik vind het gewoon heel stom van vodafone. Dat noem je toch geen zorgeloos internet? Je kan ook ben nemen. Dan heb je een beter netwerk, en heb je pas echt onbeperkt internet. Ben heeft tegenwoordig ook prepaid. Op ben.nl kan je het allemaal rustig nakijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding