Hoe kom ik aan een ontgrendelcode?

Mijn zoontje heeft met mijn telefoon lopen emmeren en nu word er gevraagd om een ontgrendelcode.
Ik heb geen idee waar ik dat vandaan moet halen en heb ook de doos niet meer waar het eventueel in zou kunnen zitten. Weet iemand van jullie raad? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja een HTC

Antwoorden (5)

Ik denk,dat hiermee de puk code bedoeld wordt. Die zou je gekregen moeten hebben bij aanschaf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee het is een deblokkeercode de pukcode heb ik wel namelijk.
Probeer eens 000 of anders resetten.

Alle stekkers eruit trekken en kijken of er ergens nog een resetknop is.

Lukt dat niet, dan kun je de fabrikant bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegenwoordig heb je overal telefoonwinkels met een werkplaats erbij .
Ik denk dat die mensen je daar je wel verder kunnen helpen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je simkaart geblokkeerd is en je de PUK (Personal Unlocking Code) niet meer hebt (die zat bij je simkaart) dan rest er niks anders op dan bij je provider een nieuwe simkaart aan te vragen. Je nummer blijft behouden. Maar het kan even duren (en kosten). Dit verschilt per provider.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een PUK code kan je gratis aanvragen bij je provider.
Mijn zus was haar PUK ook kwijt en toen ze naar haar provider ging werd het na een weekje opgestuurt via de mail.