wat is het verschil tussen een iphone en ipod?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SNAP HET ANTWOORD VAN LEONIE NIET
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben hier net een artikel over aan het schrijven. Ik zal dit antwoord updaten zodra het klaar is.
Kimath
13 jaar geleden
@django: je hoeft niet zo te schreeuwen, dat van Loenie is een reactie en geen antwoord, en zoals Loenie zelf al zei, het is een grapje :)

Antwoorden (8)

http://www.iphoneclub.nl/1636/vergelijking-apple-iphone-en-apple-ipod-touch/

Hier staat een prachtig tabelletje met de verschillen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een Iphone kun je bellen en smsen, met een ipod niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit weet iedereen zijn er volgens jou ook meer verschillen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een ipod touch nieuwe generatie kan je wel bellen, als je de app die gratis is installert! alleen je maakt gebruik van internet.
Kimath
13 jaar geleden
@shilan: Bedoel je Skype? Dat kan op elke iPod Touch.
Met een iphone kun je ook nog bellen. Dit is dus ook een mobiele telefoon.
Met een ipod kun je dus niet bellen. Verder heb je van ipod heel veel verschillende, waarvan de ipod-touch het meeste weg heeft van de iphone.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een ipod touch kan je wel bellen, als je de app installeert
Het grootste verschil: Bellen met ee iPhone kan wel, met een iPod niet. Enkele andere verschillen:

* Geen Bluetooth bij de iPod
* Geen E-mail bij de iPod
* Geen SMS bij iPod
* Geen stocks bij iPod
* Geen Google Maps en geen Yahoo Weather bij iPod
* Geen notes bij iPod
* Kleine afmetingen voor de iPod
etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Google Maps staat er wel op hoor. Maar dit werkt alleen als je verbinding hebt via wifi.
Ik heb een iPod Touch 2G.
Email, stock en notes heb ik er ook op staan.
paulus811
13 jaar geleden
De ipod touch heeft wel bluetooth en je kunt er ook mee mailen.
Kimath
13 jaar geleden
Dit verschilt per versie iPod Touch denk ik. Ik heb de 2G, en volgens mij zit die functie daar niet op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alles wat jij benoemt kan wel met eenipod touch nieuwe generatie!!!!!!
Met een Iphone kun je internetten waar je wilt, met een Ipod ben je afhankelijk van een Wifi verbinding.

De camera van een Ipod Touch (want daar heb je het over vermoed ik) heeft 0,79 megapixel, die van een Iphone is 5.0 mp.

Een Ipod is ongeveer 700 euro goedkoper dan een Iphone, ook een niet onbelangrijk verschil.

Een Ipod is veel dunner dan een Iphone.

Dan heb je de belangrijkste verschillen wel gehad.

En natuurlijk de open deur; met een Iphone kun je bellen.
paulus811
13 jaar geleden
Een Iphone heeft meer functies,
op een Iphone kan je:
-spelletjes spelen
-bellen
-sms-en
-internetten
-foto's en filmpjes maken
-alle functies van de Ipod
Een Ipod is meer een mp3 speler,
waar je ook foto's en filmpjes mee kan maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De iPhone is zo'n 400 euro duurder dan de iPod.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Maak er maar meer dan 700 van Een 32gb Iphone kost 300 + 24*30= 1020 een 32gb Ipod Touch kost 299.
Het grote verschil zit hem in het kunnen bellen, (onderweg) 3G internetten en wat je daarvoor neer moet tellen. Op het onderstaande adres heb ik een review van de iPod Touch 4G geschreven met een handige vergelijkingstabel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Goeie review eldeeje, één punt wil er wel uitlichten. Filmen gaat op 5MP, maar voor fotograferen is slechts een schamele 0,79MP beschikbaar omdat de fotosensor van de Iphone niet in de veel plattere Ipod past. In de review maak je geen onderscheid tussen filmen en fotograferen. Dat het zet iemand die denkt er lekker foto's mee te kunnen maken, wel op het verkeerde been.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Paulus, Bedankt voor de opmerking. Dit heb ik inderdaad niet nagekeken. ik ga hiermee aan de slag en zal het verhaal updaten.