Is er een Android app waarmee je van je telefoon een wifi-router kunt maken?

'Vroeger' stond dit standaard op de HTC Hd2. Deze draaide dan ook op winmo 6.5. Hierop had je een applicatie waarmee je van je telefoon een wifi router kon maken. Je klikte erop en vervolgens verscheen er op je scherm van je telefoon een melding dat dit dan bijvoorbeeld; Htc-router was met adres; 192.168 etc.. vervolgens gaf de telefoon ook een wpa-key wat je op je computer moest invoeren om het internet op je telefoon te kunnen gebruiken op je computer.

Zó, dat was een hele lap tekst...Kortom, is dit er ook als losse 'app' voor een Android 1.6 telefoon?

Alles wat ik zoek in de market komt uit op gedeeld usb internet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor je antwoord. Dat wordt dus rooten ;)
In elk geval weer een site om aan de favorieten toe te voegen.