Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zus in China op vakantie. WeChat installeren. Krijg steeds een Qr code. Wat moet ik hiermee?

Kom geen steek verder. Heb 1 iPhone. Wat en hoe en voor wie moet ik dat scannen?

3 maanden geleden
in: Apps

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Als je een QR-code krijgt bij het instellen van WeChat, is dat meestal om iemand toe te voegen als vriend, of om je account te verifiëren.

Je kunt de QR-code scannen met de WeChat-app. Als je die nog niet hebt geïnstalleerd, moet je eerst de app downloaden in de App Store en een account aanmaken. Nadat dat gedaan is, open je WeChat en ga je naar de optie om QR-codes te scannen, meestal te vinden onder het plus-teken (+).

Zodra je de QR-code hebt gescand, zou je meer informatie moeten krijgen, zoals de persoon met wie je contact wilt maken of een bevestiging van je account.

Hebben jullie tips voor het gebruik van WeChat vanuit het buitenland? Wat vonden jullie handig of juist moeilijk?
(Lees meer...)
3 maanden geleden
Ikhebgeenidee
3 maanden geleden
Ik heb geen idee of het antwoord zinvol of zinloos is. Daarom mijn vraag: waarom de min? Wat is er niet goed aan dit antwoord?
Tatta1962-
3 maanden geleden
Omdat het niet klopt. Ik kan WeChat niet openen door de qr code.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing