Whatsapp berichten overzetten van de ene naar de andere telefoon?

Ik had een Samsung galaxy s en heb nu de s2.
Nu moet daar natuurlijk weer whatsapp op maar ik kan mijn gesprekken niet meer terug vinden op mijn nieuwe mobiel. Ik heb mijn oude simkaart erin en hij vind steeds twee oude groepsgesprekken maar meer ook niet. En dat terwijl hij op mijn oude mobiel alles vind ook nadat hij alles opnieuw geverifieerd heeft.
Heeft iemand enig idee hoe ik alles er weer op kan zetten???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.3K

Antwoorden (1)

Whatsapp is gekoppeld aan je nummer dus je kan wel verder gaan met je je gesprekken en/of groepsgesprekken. Alleen als je wil terug kijken naar eerdere berichten heb je (volgens mij) je geheugenkaart nodig, die je gebruikte bij jouw oude telefoon.
Bij chatinstellingen staat een vast tijdstip, waarop whatsapp een back-up maakt van je gesprekken en volgens mij worden deze back-ups op je geheugenkaart geplaatst en niet ergens op een server.

Toegevoegd na 5 minuten:
Even doorgezocht, hopelijk heb je er wat aan:
http://www.whatsapp.com/faq/nl/android/20902622
http://www.goeievraag.nl/vraag/elektronica/telefoon-abonnementen/hallo-berichten-terughalen-whatsapp-samsung.338122