Is het mogelijk om oude backups van whatsapp terug te halen?

Wekelijks wordt mijn whatsapp automatisch gebackupped naar google drive. Als ik in google drive ga kijken zie ik altijd de meest recente backup staan. Is het mogelijk om oude backups terug te kijken en zo backups van enkele jaren geleden terug te halen?

6 maanden geleden
in: Apps
ronron1212
6 maanden geleden
Als je een backup geen andere naam geeft dan heb je alleen de bestanden die op dat moment in je whatsapp staan.

Geef als eerste antwoord