Hoe blokkeer je iemand in whatsapp die in je contactlijst staat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Apps
1.5K

Antwoorden (5)

Kan niet als het goed is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan wel, bij instellingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
same here :s
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lees mijn antwoord en jullie vinden het ook :-)
Instellingen
Chatinstellingen
Geblokkeerd.. Hier kan je contacten toevoegen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarvoor zijn 2 manieren

Bekijk de plaatjes en kies uit,wat het makkelijkste gaat.

Het 2e plaatje bereikt men via

WhatsApp > Settings > Chat Settings > Block menu:.....

Groet Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je de Nederlandse versie dan open je Whatsapp. Dan klik je op de menuknop en open je "instellingen" en dan klik je op "geblokkeerde contacten" en dan staat er gelijk bovenaan "blokkeer nieuw contact" als je daar op klikt opent je lijst en kun je kiezen wie je wilt toevoegen aan de geblokkeerde contacten. Deze kunnen wel gewoon jouw status blijven zien ,maar geen contact meer met je opnemen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het hangt trouwens ook een beetje af welke telefoon je gebruikt. Mijn manier beschrijft hoe het met de BlackbBerry gaat. De antwoorden boven mij zijn voor de Iphone en de android weer de juiste manier