Niet op hetzelfde moment. Door van simkaart te wisselen geeft whatsapp aan dat er een ander nummer in de telefoon gevonden is.
Als je in het bezit bent van 2 simkaarten, kan je elke simkaart dus aan een whatsapp account koppelen.

Het voordeel hieraan is dat dit niet hoeft. Vanwege werk in het buitenland heb ik vaak andere nummers, maar kan iedereen mij altijd op dezelfde whatsapp bereiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan : met soort van "tweaken" achtig iets. Hierbij verander je het MANIFEST-bestand dat in de whatsapp-app zit. Hiervoor ga je naar de ROOT van je android. En zoek je een map die APPS heet : je hebt de stock apps zoals camera, berichten en notities. En je hebt een APPS map waarin alle apps zitten die geinstalleerd zijn. Open als je deze map vindt whatsapp. Je vind hier wat mappen in en een MANIFEST-bestand. Dit bestand moet je openen : gewoon met de eerste beste text-editor op je telefoon. Zoek ff in deze tekst puinhoop naar de naam whatsapp en verander deze met wat anders. Als dit goed is gelukt lijkt het alsof whatsapp niet geinstalleerd is en zo kan je deze nogeens installeren waarbij je 2X dezelfde app krijgt. Met elk een ander nummer.
Er is een kans dat je telefoon geroot moet zijn hiervoor ( wat ik dus heb) en je moet hiervoor ook niet een normale explorer gebruiken maar eentje als ROOT explorer waarmee je niet alleen alles op je SD ziet maar ook de systeem bestanden.

Veel succes en niet te snel opgeven, het is ff zoeken. Als je meer info wil ff reactie achterlaten.