Kan iemand mij beluisteren via iphone?

Kan iemand via mijn telefoon afluisteren? Het gaat niet om telefoongesprekken. Het gaat om gesprekken op kantoor of thuis.

8 maanden geleden
in: Apps
1.1K
TurfGraver
8 maanden geleden
Er kan afgeluisterd worden (zijn manieren voor).
Of dat op jou telefoon gebeurd?
Zaandam1506
8 maanden geleden
Ja, inderdaad. Hier ben ik echt bang van. Hoe kan ik controleren of mijn telefoon afgeluisterd wordt?
TurfGraver
8 maanden geleden
Als ze het goed doen niet.
Maar doe je dingen die hackers heel graag zouden willen weten dan?
Als ze mij zouden afluisteren worden ze er niet vrolijker van. :D

Antwoorden (1)

Als je telefoon en microfoon gehackt is, kan dat.
Op iPhones met het iOS 14-besturingssysteem of hoger zie je een oranje stip bovenaan je scherm wanneer een app de microfoon gebruikt. In theorie zou een zeer geavanceerde hacker deze indicator kunnen uitschakelen.
8 maanden geleden