Waarom kan ik pdf niet uit boeken app iphone verwijderen?

Alleen op de iphone, niet op mijn ipad, staat een pdf die ik niet kan verwijderen (bij selecteren komt er geen bolletje voor, kan wel kiezen voor downloaden annuleren bij de stippen maar dan gebeurt er ook niets). Hij staat ook niet op de ipad terwijl ik wel synchroniseer. Ik kan het document wel naar voren halen maar verder is er alleen een paarse voorkant met een documentnaam (letters/cijfers). Ook vanuit instelling, opslag beheer krijg ik het niet te zien. Wat ik dus heb gedaan is de app boeken verwijderen en weer installeren en toen was het weg. Kan iemand mij uitleggen wat hier aan de hand was?

2 jaar geleden
in: Apps
1.6K

Antwoorden (2)

Dat kan wel.
- Kies voor ‘Boeken’.
- Kies voor ‘Bibliotheek’.
- Zoek het betreffende PDF op en kies voor de drie puntjes achter het bestand.
- Er opent zich een keuze-menu.
- Scroll dit keuze-menu omhoog en voila; daar staat.’Verwijder’….

Succes.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
gastvrouw
2 jaar geleden
En die optie kwam dus niet bij die drie puntjes. Alleen Annuleer download. Daarom heb ik de app verwijderd en daarna weer geïnstalleerd. Toen was deze pdf pas weg…..
Kon deze pdf ook niet selecteren (komt er zo’n rondje voor).
Het zou kunnen zijn dat het bestand wel verwijderd was maar door een tijdelijke bug gedeeltelijk in de cache is blijven hangen.
Legen van de cache of opnieuw installeren van de app kan dit probleem dan verhelpen.
2 jaar geleden
gastvrouw
2 jaar geleden
Dat heb ik inderdaad gedaan (app verwijderd en weer geïnstalleerd). Toen was dit opgelost (pdf bestand eindelijk weg).