Hoe kan ik de geinstalleerde apps van PlayStore overzetten naar ander Gmail?

Ik heb een ander gmail account aangemaakt (de oude verwijderd) en wil de gedownloade apps lijst overzetten naar het nieuwe adres.
Als ik de lijst met geinstalleerde apps wil bekijken staat er geen 1 en blijft hij maar laden zonder dat er een app komt te staan. Zoek ik op een app (BV whatsapp) staat er wel geinstalleerd. Maar nu update hij dus niets als er updates komen. Hoe kan ik de lijst terug krijgen?

6 jaar geleden
in: Apps

Antwoorden (1)

Je kunt de geïnstalleerde apps van PlayStore overzetten naar een ander Gmail-account door de app te openen en naar Instellingen te gaan. Vervolgens kun je naar Account en synchronisatie gaan en daar je huidige Gmail-account verwijderen. Je kunt vervolgens je andere Gmail-account toevoegen en de apps synchroniseren.
Bronnen:
een maand geleden