Hoe kan ik Whatsapp bellen uitschakelen van alle bellers?

Heel vaak als mensen berichten sturen drukken ze op de verkeerde knop en gaat de telefoon over. Ik wil dit graag uitgeschakeld hebben.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Apps
5K
dudemeister
7 jaar geleden
als ik WA bericht tik stuur ik het door - BlueArrow
Bel icoon is niet eens zichtbaar dus beetje vreemd dit. Bel icoon staat bovenaan

Antwoorden (1)

volgens mij kan dat niet want dat kan ook niet als iemand je met contact belt en als dat wel zou kunne zou het bij whattsap instellingen staan