Waarom verliest Whatsapp Web regelmatig de verbinding?

Als ik thuis ben, zet ik standaard Whatsapp Web aan, maar deze verliest telkens de verbinding. Dit is simpel te verhelpen, door Whatsapp te openen in mijn mobiel, dan werkt het weer.
Dit is echter maar tijdelijk en de verbinding verbreekt opnieuw. Ook als ik Whatsapp niet sluit. (Dan herstel ik het door de mobiel van de vergrendeling te halen en doet ie het even)

Wat kan de oorzaak zijn van het telkens verbinden van de verbinding?

Het betreft een Android toestel en browser Google Chrome.

8 jaar geleden
in: Apps
16K
wilkers
8 jaar geleden
Samsung S4 active

Het beste antwoord

Als je je telefoon vergrendeld dan kan het zijn dat je verbinding niet meer zo goed werkt, het beste is om je telefoon ontgrendeld te laten (ik had het zelfde probleem en dat hielp)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Whatsapp web werkt alleen maar als je online bent op je whatsapp op je tel. Daarom verlies je ook steeds de verbinding als je telefoon op schermbeveiliging slaat of op standby gaat.