mijn whatsapp nummer wordt door mij en een onbekend persoon gebruikt, dus hij krijgt whatapp berichten van mij en vice versa hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
1.6K

Antwoorden (1)

Dan ben je wellicht Whatsapp gaan gebruiken met een tijdelijk nummer. Toen je nummer werd overgezet, bleef je Whatsapp nog steeds aan dat nummer gekoppeld. Het nummer verviel, wat nu schijnbaar weer voor iemand anders beschikbaar is. Het beste kun je je Whatsapp-account verwijderen en opnieuw instellen met je huidige nummer.