Kun je Whatsapp (tijdelijk) verwijderen zonder berichten kwijt te raken?

Als je Whatsapp (tijdelijk) verwijdert en later (dezelfde dag) weer herinstalleert, ben je dan al je Whatsappberichten kwijt?

9 jaar geleden
in: Apps
62.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zodra je Whatsapp verwijderd word er gevraagd of je je gebruikersgegevens wilt wissen, kies dan voor NEE. Er word tevens een waarschuwing gegeven dat gesprekken dan niet hersteld kunnen worden.
Wanneer je Whatsapp op een later tijdstip weer installeert word er gevraagd of je gespreksgeschiedenis wilt herstellen, kies dan voor JA.

Het beste antwoord

Je kunt gesprekken naar jezelf toe mailen, dan heb je de gesprekken nog wel maar niet meer in whatsapp als je hem herinstalleert.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je WhatsApp verwijderd staan de berichten nog steeds als back-up opgeslagen op hun server. Wanneer je WhatsApp weer installeerd zal hij je vragen of je zo veel mogelijk berichten nog terug wilt krijgen. Zelf heb ik nooit een bericht gemist hierna, maar dit is natuurlijk geen garantie dat je 100% terug krijgt. (WhatsApp zal de data waarschijnlijk niet voor maanden als back-up opslaan)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je daarvoor een backup maakt van je berichten, ben je dit niet kwijt.

Een backup van je gesprekken maken: (voor ios en android)
Settings -> chat instellingen -> backup gesprekken
9 jaar geleden
Als je geen back-up maakt of je stuurt het naar je mail dan ben ik bang dat je ze kwijtraakt, heb het zelf ook gedaan en was ze kwijt.

Ik hoop dat ik je goed genoeg geholpen heb.